08.11.

Oikaisu Peräpään valvojan juttuun

Peräpään valvojan Kaakon Viestinnän automaattinauhoitusta koskevassa tekstissä (7.11.) oli virhe. Toisin kuin jutussa sanottiin Juvan Lehden ja Pitäjänuutisten julkaisija ei ole Kaakon Viestintä.

Lisäksi Länsi-Savon päätomittaja Timo Laitakarin mukaan Järjestelmä ei ole tallentanut kaikkia työ- ja vapaa-ajanpuheluita. Jokainen toimittaja on voinut valita ottaako järjestelmän käyttöön. Osa päätti, ettei halua tallennusta. Lisäksi ne, jotka ottivat sen käyttöön, ovat voineet jokaisen puhelun kohdalla kytkeä nauhoituksen pois päältä.

Kommentit

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.